7 Mayıs 2017 Pazar

Haber: Shatter Me Serisi Devam Ediyor! | Tahereh Mafi Röportajı

© @taherehmafi


Tahereh Mafi'nin ülkemizde de çok sevilen üç kitaplık Shatter Me (Bana Dokunma) serisi devam ediyor! Üç kitapla sona eren ve uzun bir süre "devamı gelecek mi?" beklentisi oluşturan seri üç yeni kitapla kaldığı yerden devam edecek. Tahereh Mafi, üçüncü kitapla birlikte Juliette'in hikayesinin sona erdiğini söylemiş ve ısrarla devamının gelmeyeceğini belirtmişti fakat öyle görünüyor ki onun için de bazı şeyler henüz bitmemiş. Yazar bu konuda bakın neler diyor:


EW:  Juliette'in hikayesinin henüz bitmediğini ne zaman anladın?

Tahereh Mafi: Bir yıl kadar önce, henüz prodüksiyon aşamasındaki Shatter Me dizisinin senaristi ile bir görüşme yaptık. Senarist bir şeyler anlatırken hikayedeki karakterlerden birinin soyadını hatırlayamadı. Sorun şu ki o soyadını ben de hatırlayamadım. Seri biteli birkaç yıl olmuştu ve yeniden okumaya ihtiyacım vardı. O gün eve gittim ve sebepsizce kitapları yeniden okumaya başladım; sadece hatırlamak için. Son kitabı bitirdiğimde, yalnızca zamanın ve mesafenin öğreteceği bir şeyin farkına vardım; Ignite Me'nin sonunda Juliette'in hikayesi henüz yeni başlıyordu. O anda Juliette'in yolculuğunun nasıl devam edeceğini hayal ettim ve bunları hemen yazma ihtiyacı hissettim.

EW: Farklı bir şeyler yazdıktan sonra tekrar bu karaktere dönmek nasıl bir duygu?

Tahereh Mafi: Bittiğini sandığım durdurulamaz bir film gibi. Yazmaya oturduğumda karakterler hayat bulmaya, ete kemiğe bürünmeye başladı ve artık konuşmaya hazırlardı. Bu yeni kitap Ignite Me'nin bitişinden iki hafta sonrasında başlıyor, yeni hiç yabancılık çektirmiyor. Çok eğlenceli.

***SERİYİ HENÜZ BİTİRMEMİŞ OLANLAR İÇİN SPOILER İÇERİR*** 

EW: Ignite Me, Juliette'in Sector 45'in başına geçişiyle son bulmuştu. Yeni kitapta onu neler bekliyor?

Tahereh Mafi: Büyük bir keder. Juliette, kendini neyin içine attığının farkında değil.

EW: Yeni seride hayranları heyecanlandıracağını düşündüğün bir detay var mı?

Tahereh Mafi: Okurlar için küçük bir sürprizim var; Restore Me hem Juliette'in hem de Warner'ın bakış açısından anlatılacak. Warner'ın novellası Destroy Me'yi okuyanlar onun anlatımının Juliette'inkinden ne kadar farklı olduğunu ve olaylara onun bakış açısından hakim olmanın Juliette'in dünyasına nasıl bir denge sağladığını iyi biliyorlar. Bence gerçekten ilginçti ve sanırım birbirinden çok farklı iki zihnin derinliklerine inmek biraz da tehlikeliydi. 

Bu durumda bize çılgınlar gibi sevinmek ve dördüncü kitabın çıkış tarihi olan Mart 2018'e kadar sızlanarak beklemek düşüyor. Güçlüyüz, bekliyoruz... gelsin bildiği gibi :))

*Röportajın çevirisi bana aittir.
Haber ve röportajın orijinaline Entertainmet Weekly'nin sitesinden ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder